FOTBOLL




Vad är det med mig och fotbollskillar? När jag var yngre så praoade jag på bollinder hotell och den veckan kom U-21 landslaget och bodde där för dom hade match på tunvallen. Jag höll på att dö. På morgonen när ja va där o dom satt och käkade frukost gick ja runt där och la ut gafflar och sånt. Och tappade en gaffel.. fyfan säger jag bara. Där satt dom, snygga fotbollskillar i 20 års åldern och jag var typ 13-14 haha. Skämdes som fan och kände hur mina kinder blev rosare för varje sekund. Tommy Söderberg fick jag till och med träffa!! Grrymt!

Iallafall... Sebastian Larsson seriöst. Snyggast i landslaget och det bästa är ju att han är från stan och att han brukar handla på ekängen. Glad tjej!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0