DEAR SOFIE

3 timmars snack med sofie igår var bäst. Var så himla glad över att hon var hemma över helgen så man fick träffa henne. Sofie är en av min äldsta och bästa vänner och hon har alltid ställt upp där för mig. Hon har aldrig tagit sin pojkvän före sina vänner , hon har aldrig varit en sån som har känt att hon inte kan göra de och de pga av pojkvän. Hon har följt med oss ut flera gånger och haft riktigt jävla kul. Hon bor fan i london trots kille i sverige och jag beundrar hennes och eriks förhållande! Dom det är gulligaste paret jag vet!

Pratade om allt som har hänt sen hon åkt och det kändes verkligen att de inte var igår vi sågs. Vi hade så mycket att prata om att vi nästan var tvunga att tänka efter vad som hänt. Och vad hon vet och inte vet. Nu är jag glad som fasiken att ha fått pratat ut med henne. För vi har alltid haft samma åsikter och hon förstår mig alltid i alla lägen. Du är guldvärd.
Ser fram emot hennes 20 års fest  i januari och så ska jag planera att åka till henne i februari tänkte jag :)

Saknar dig redan vännen! 

Love you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0