ROSA PANTER



3 månader utan krogen, och 2 vita helger har det vart nu. Jag är något fruktansvärt taggad till fredag.
Känner att kvällen kan bli hur bra som helst. Ska ju ut med det bästa folket och det kan bara sluta bra då.
Hem till chris redan vid 13 och fixa en massa o handla saker till kvällen och färga hår. Är så sugen på att dricka rosa panter på fredag, längesen jag drack det nu. Kommer ihåg när jag man köpte det jämt på krogen. Då jobbade jag lite extra och använde alla pengar till krogen i stort sett. Fruktansvärt onödigt att köpa en drink för 100 kr men satan i gatan vad god den är! Jag, Jessika och Nathalie köpte alltid den varenda helg. Dricker den ju som vatten, den går ner fort.

Taggad tjej asså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0