RELATIONS UPPDATERING.

" Jag kommer alltid ta er före honom"

hur många gånger har jag inte hört det? Jag tatuerade in amicae (tjejkompisar) som en symbol för att dom alltid kommer komma i första hand och att jag aldrig komma ta en pojkvän före mina vänner. Är så jävla trött på att höra den meningen just nu. Inget är som för. jag saknar det. Förstår inte att folk ska bli så jävla torra så fort dom uppdaterar sin facebook relations status till i ett förhållande så blir varenda jävel förändrad.

Och VARFÖR råkas jag alltid ut för detta? Vänner som i stort sett sviker och inte hör av sig pga av att dom nu är i ett förhållande?

Saknar du mig och vill träffa mig så lyft på lurjäveln och ring mig, messa mig, skriv på facebook vad som helst!!
Om man bryr sig tillräckligt om någon då tar man tag i saken och hör av sig.
Är trött på att bli lämnad nu.

fuck this.


Kommentarer
Postat av: Louise

Älskar dig Emelie!!

2011-11-22 @ 23:13:04
URL: http://LouiseMimmi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0