PERFEKT

Fuck vad jag vill gå och se twilight ikväll igen. Är totalt beroende, och jag har nu bestämt att jag ska läsa 4 boken för jag kan inte hålla mig längre. Jag vill veta exakt hur twilight slutar NUUU! Gårdagen var iaf inte första och sista gången jag ser den. Älska twiligt, älska romantiken, älska galet sexiga robert. Och i denna film var han ännu snyggare.

Dagens samtalsämne idag på jobbet var breaking dawn. Diskuterade filmen och grejer. Jag kände mig som 13 år igen. När man totalt var besatt och älskade filmer och hur förälskad man var i skådespelarna.
Kan inte alla killar vara så romantiska och fina som Edward är i filmen? He is perfect. Mumsigare vampyr får man leta efter..

Filmen får 10/10 stjärnor!

Jag vill också vara kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0