HÖRDE ATT DET VAR FEST I FREDAGS.












Träffade järngänget i tisdags kväll och fikade hos Jessika. Har inte träffat alla efter helgen så vi hade en jäkla massa att diskutera. Vi fick oss ett gott skratt iaf som vanligt haha.

Och igår var jag hemma hos svinen och snacka lite skit med Johan. Försökte klura ut fredagens spårande. Vilka bjöd Johan egentligen på krogen? Varför låg han under trappan kl 4 på morgonen? Vad hände egentligen under taxi resan ner till brasseriet? Varför fick Linus böter? Och vart tog alla vägen på krogen? Vilka strula med vilka? 
Alla var lika påverkade (nästan) och körde all in. Det var en awesome kväll och nu längtar jag till nästa torsdag. Om en vecka drar jag och halva järngänet på 100 % party kryssning i 48 timmar och jag har en liten liiiten känsla av att det kommer spåra totalt. What happens on the boat stays on the boat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0