FAMILY AND FRIENDS

Träffade järngänget igår en stund, tog en fika på smak och var som vanligt helt störda. LOVE to hang out with you guys!! Sen var jJag på världens trevligaste middag på kvällen hos morbror i hällberga med mormor, morfar och alla. Käkade gott, skrattade och umgicks. Hur trevligt som helst :)

Idag har jag jobbat och slitit, våldgästat Linus, tagit en runda på tuna park med järngänget igen sedan middag hos min far med farmor och hela familjen. Fick en liten present av Anna-karin som tack för hjälpen med selma och den behövdes. Färgning av bryn och plockning ska bokas innan kryssningen, tusen tack ! :) Hade hur trevligt som helst och umgicks.

Har verkligen världens knasigaste och bästa familj. Finns inte ett enda fel på dem. Everyone is perfect!

Hela denna helg kommer bestå av att jobba, åh vad jag älskar det här jobbet! Är typ lycklig varje ggn jag går upp och ska åka till ett jobb jag älskar. Jobb 12-21.15 imorn och det gör mig inget. Sedan jobb på lör dag, sen lite häng hemma hos Louise med tjejerna. Och jobba söndag :) Men nästa helg är jag ledig, för då ska det firas totalt all in för johanna som fyller! Längtar som en tok redan nuuuuuu.




Världens bästa farmor och Pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0