EN OBESKRIVLIG KÄNSLA

Fortfarande lite smått skakad efter den här kvällen. En jätte trevlig kväll på jobbet. Tills jag kör vid ica maxi på väg hem och en bil kör före mig i rondellen och börjar bromsa för ett rådjur som springer över vägen. Jag ser inte rådjuret och jag hinner med att bromsa utan kör på och det blir en jävla smäll. Första gången någonsin som jag var så rädd som jag var då. Var helt 100 på att passagerarna i bilen framför mig skulle skada sig rejält och att jag också skulle göra det. Tur hade vi som ingen blev skadad, bilen framför mig fick några reper och jag ber fan nästan till gud och hoppas att det inte blir några stora kostnader. Och min älskade pärla fick en spicka på framsidan men klarade sig annars.

Synd bara att det inte blev bättre efter krocken, känns som att allt bara faller just ikväll. Sms jag varken orkar läsa eller svara på.

Känner fortfarande hur chockad jag är och fingrarna darrar nästan när jag skriver på tangentbordet. Mitt hjärta har aldrig dunkat så jävla fort som det gjorde ikväll. Var beredd på värre grejer än det här. Tack och lov att jag har såna fina, underbara, stöttande vänner som bryr sig så fruktansvärt mkt. Sofie ringer från england, logg inlägg på facebook, kommentarer och sms av vänner som bryr sig.

Jag är ingenting utan mina vänner och familj. Om något skulle hända er skulle jag gå under.

ni vet vilka ni är, jag älskar er så obeskrivligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0