-

Vill någon prata med mig om saker så prata med mig. Det absolut värsta jag vet är när jag får reda på saker genom kompisar. Det är inte bästa sättet. Prata med mig istället så slipper jag få reda på det genom kompisarna. Känner mig så jävla irriterad och ledsen över hur saker och ting har blivit.

Och var ärlig! Ljug aldrig för mig heller. Det är så jävla fjantigt istället för att bara säga som det är från början. Vi är vuxna människor och ska kunna prata med varandra. Orkar inte ha det såhär längre.

bajs på kärleken och alla jävla killar.

Känner att kryssningen om dryga 11 dagar kommer bli så grymt bra, släppa allt och bara köra.
Vi ska spåra sönder i 48 timmar, inget kommer stoppa oss kan jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0