You'll be right here with me

Ändrade planer, imorgon ska det festas. Hur var det med min vita helg? Fuck vita helger. Dom ska jag ha tillräckligt mkt av i höst. Hoppas på att de blir förfest hos Oscar eller Viktor. Och så önskar jag att min bästa killvän Emil följer med, i miss you.

Kom för övrigt hem för en timme sen. Blev middag och vatten hos farmor. Jag var taxi medans den "Äldre" generationen drack gott. Och det spårade ett tag där. Älskar när hela familjen ses sådär. Alla kusiner, båda farbröderna och hela släkten dahl, love it.




Tequuuila!!


Kommentarer
Postat av: Martinanna

Great site keep up the good work

2011-06-09 @ 13:20:32
URL: http://martinanna.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0