WATER FOR ELEPHANTS

Godmorgon mina älskade vänner!
Solen skinner och idag är det lördag. Lovely!

Var på bio igår med brudarna, water for elephants. Herregud, Robert pattinson alltså, de borde vara förbjudet att vara så snygg som han är. Säg vad ni vill men han är ju helt klart finaste ju. Shit! Ge mig den snygga jäveln! Så fräsch i filmen, mycket finare än i Twilight. Här är han lite sådär solbrunt och vad fan den karl har på sig så passar han i allt. Han ser bra ut i ALLT. Filmen var iaf värd att se. Otroligt bra, fastna totalt för den och jag lär köpa filmen när den kommer ut. Älskar filmens handling men såklart var den lite jobbig att se ibland också om man är känslig för djur, som jag är. De är fruktansvärt att se hur folk kan behandla djur, sånt för mig riktigt vansinnig! Filmen slutade bra och det gillar jag. För er som pratat om att se den, tveka inte en sekund längre. SE DEN! Under filmen satt jag och tjejerna och tänkte : tänk om de där var jag som kysste robert, tänk om det där var jag som låg bredvid honom! De skulle aldrig ens kunna hända, men drömma det får man ju göra.

Idag blir det krök med brudarna. Ikväll korkar vi upp hos Elin, deeee ni kommer bli jävligt great! Alla är så taggade att träffas och dra ut, de gillar vi! Mina fina tjejer ♥



jag är så löjligt förälskad i Robert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0