THAT'S ALRIGHT

Godmorgon mina fina, fantastiska, älskade vänner.
Är vaken alldeles för tidigt idag som vanligt, 07.30 vakna jag, suuuck.. Ligger och lyssnar på musik och i love the way you are remixen kommer upp, och som vanligt får jag ryssningar i hela kroppen. Ayia napa är orsaken. Fuck vad jag vill tillbax dit.

Igår sammlades vi hos Viktor. Dom drack och jag tittade på. Vissa fick lite mer i sig än andra ( Viktor). Dom drog ut på harrys och jag åkte hemåt och sov. Kan ni tänka er att JAG inte följde med ut? Förstår att ni alla är förvånade. Men det var iaf trevligt hos Viktor. Madde, natta, stoffe, elin, oscar, helena och viktor var där. Stoffe och Oscar är så störda i huvudet så jag kan inte sluta skratta.

Viktor :
Killar kan ni ta in allt som ligger ute på gården.
Stoffe och Oscar går ut, börjar ta in tallrikar och allt sånt. Sedan får Stoffe nån ide att, men va fan Viktor sa ju ta in ALLT så han tar in alla utemöbler in i vardagsrummet medans Viktor ligger däckad i sängen och skriker efter vatten. Sen får dom en ännu bättre ide, varför inte lossa på hela grillen också? Han sa ju allt ;) Så dom tar fram verktygslådan och börjar lossa på grillen som sitter fast utanför och bör in den i vardagsrummet. Så på gården var det totalt tomt och i vardagsrummet var de smockad med grejer. Sjuka dom är asså.
Sen börjar vi diskutera djur att en vän till mig fick djur nyss när han fyllde och dom prata om att köpa hamster till kim när han fyllde. Oscar, Stoffe och Viktor tycker att de skulle vara skitkul om dom köpte en orm till mig.. jag lovar er att ni är inte min vän om ni skulle göra det!

Nu är det dags för frukost, sedan packa och köra mot Lindesberg runt 13-14 tiden för FEEEEEEST där ikväll. Ska bli riktigt kul, det är lördag och en lördag utan alkohol går ju inte. Den traditionen kan inte brytas än. Så nu börjar jag bli taggad och musiken ja lyssnar på gör mig fruktansvärt taggad på att spåra.

det måste bli något snart'



Spårad kväll hos Oscar i januari.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0