SUNNY DAY



Sliten tjej igår.
Fan vilken störd kväll det var i lördags. Förfesten var grym. Alla var på sånt jävla bra humör. Vi spelade spel, Marre var grym och gjorde så vårt lag vann. Vi spelade jag har aldrig, vilket i stort sett handla om sex.
Jag, Marre, Elin och Sofia shotta tequila. Lika gott varje gång. Drog sen till Olearys, vi dansa och hade grymt kul som alltid! Dock var de för mkt smått där tyckte vi nog alla. Efter krogen börja jag vandra hem, hade inga pengar till varken taxi eller att betala en vän. Så de va bara o börja vandra. Fredrik gjorde mig sällskap i telen hela vägen, tack gode gud för det :)

Kan säga att när jag väl kom hem, de va underbart. Jag älskar att gå ut på krogen och allt sånt, men fyfan va underbart det är att komma hem sen och sova. Ja de är bästa känslan. ¨
Nu i helgen ska de inte bli en droppe, jag ska över till Västerås och umgås och bara vara. En lugn helg behöver jag verkligen just nu.

Igår fyllde min Mamma förästen, grattis bästa du! ♥
Puss Empa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0