Ops, i did it again.



just ja, idag tatuerade jag mig. Endast 2 personer har vetat om det här. Var jätte osäker först, men nu. Pfft i love it! Varför tveka jag ens? Nej jag älskar den, riktigt jävla fin blev den, tack patrik! Ska träffa tjejerna ikväll så hoppas dom tycker den är fin ;) Har shoppat som en jävla galning idag tro mig! Fick grym lön och då unnade jag mig lite med en väska.. och lite smått och gått. 8 påsar kom jag hem med, medans Jessika tog det lite easy och hade typ 3 påsar haha.

Väntar på att Mamma kommer hem snart, hon får väl en chock angående tatueringen. Pappa vet inget än men de lär han ju märka på fb. Ikväll korkar vi upp med tjejerna och dricker massor med gott. ♥

Så, var tatueringen snygg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0