I'M LOVIN IT

Idag är det en jävligt bra dag. Jag är på topphumör. Känns som att hela mitt liv är liksom ÅHH BÄST! Det är planerat. Så fort jag pluggat klart vill ja ha fast tjänst och flytta hemifrån. Bo själv, skulle fan va kul att bo med en kompis oxå. När jag tänker på Bäckman och Ehrlin så verkar dom ha de grymt kul. Skulle också kunna tänka mig att bo ihop med vänner sådär. Festa, umgås ha de så mysigt på kvällarna, laga mat och umgås. Jag är helt enkelt taggad till livet, att flytta hemifrån och allt de där vuxna. Samtidigt som jag har en liten skräck att bli äldre än 25, och det går fan fort nu. Snart är jag där. 4 år kvar.

Är taggad till allt som händer runt omkring. Utgång med mina vackra damer på lördag, girls night out! Thea kommer hem några dagar oxå, måste ses då! Och annars har jag världens bästa jobb. Ser fram emot att jobba i sommar. Och allt roligt som ska hända i sommar oxå. Älskar sommaren, älskar mina vänner, jag älskar fan allt. Mitt liv känns på topp just nu. Inget gör mig ledsen, nu är det fan bra! And i love it!

Och nästa helg ska jag till Västerås, ja så är det bara! Mkt trevligt.




Sjukt bra kväll var det där, Elin och jag spårade ganska mkt den kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0