FUNDERINGAR



Ligger och tittar på gamla bilder. Och jag börjar funderar på om jag har förändras något på 3 år. Är jag fortfarande exakt samma tjej? Jag har fått höra att jag har förändras och så vidare. Men själv vet jag inte om jag har det, inget jag tänkt på. Men när jag tänker efter lite mera så har jag insett att jag faktist har det. Jag är fortfarande samma flummiga, knäppa tjej som skrattar hela tiden. MEN jag har gjort saker som jag aldrig skulle vågat förut. Tex tatueriat mig. För 2 årsen var jag så stel, kunde inte släppa loss när jag drack alkohol och sånt, nu är det helt annat. Jag vågade aldrig dansa osv. För ca ett årsen så var de väl kanske då allt sånt släppte mer och mer. Mitt rätta jag kom fram. Jag upptäckte singel livet för första gången på flera år. Och folk som har klagat på att jag är ute för mycket och festar hela tiden får nog tänka om där en gång till, ni har varit i exakt samma situation ni med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0