FEST I HELA HUSET



Gårdagen var riktigt kul. Härliga tjejer och killar alltså. Och de är så kul att jag är bjuden på deras fester fastän jag inte känner så många i frövi/lindesberg. Kom dit runt 15, då fick jag mig ett dop i poolen, Lisa bestämde sig för att jag skulle bada med kläderna på, o de fick jag. De blev god alkohol, grillat och shottar därefter. Var kvar till eftermiddan idag och efter de har jag jobbat bara o nu ska jag ta de lungt och kolla lite tv tänkte jag :) Imorn ska jag upp tidigt och plugga.. Skolan sen jobba. I veckan är de mkt jobb och fullt upp, and i like it!
Längtar till nästa helg, den 3-4 juni. Party båda dagarna, kommer bli gryyymt.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0