Written in the stars



YES! Imorgon är det fredag, efterlängtade fredag. Dock så är de sista dagen på jobbet med Natta. För sen åker den jäkeln iväg till Australien i 2 veckor med Madde. Jag är absolut inte bitter, elr jo.. lite, mycket !
Vill oxå iväääääg, men fan i sommar ska jag åka igen, så är de bara! :)
Blir kalas imorn kväll, lördag drar ja o elin till västerås för att titta på italobrothers som spelar på någon krog. Kommer bli galet bra. På söndag ska jag kanske dra till Huddinge (?) och kolla på hockey, Helen vet exakt va ja vill ;)

nee nu får det räcka, ha de gött! PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Helén Junttila

OOOOOH ja om jag vet ;)

2011-04-01 @ 10:36:46
URL: http://helenjunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0