OJDÅ






En sån här torsdag kväll som denna har vart lugn. Fastnade lite på internet när jag har sett dessa bilder.
Svårt att säga min favorit, men jag är ju helt galet kär i Robert Pattinson så just nu är han min absluta favorit. Egentligen är de inte så svårt att inte tycka om dessa hunkar. Enda anledningen till varför ja ens har sett fight club är ju givetvis brad pitt, han gjorde liksom hela filmen. Och alla dessa kalsong reklambilder världen över, Beckham, Ljungberg, ja dom är många som ställt upp såna bilder. De är ju livs farligt att sätta upp såna, fatta när man kör bil och ser en sån bild. Ja skulle krocka direkt. Först dregla sen krocka. Men då skulle jag ju dö lyckligt! haha. Tycker mina tjejer som läser min blogg ska ta och titta en extra ggn nu..

kommer sova gott nu, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0