THERE YOU'LL BE


'


Njuter av att se dessa fantastiska härliga bilder. Värmen, vattnet den vackraste stranden jag någonsin varit på. Vill vara där. Gå barfota på stranden. Med solbrillorna på, och den där hatten som vi alla var tvungna att köpa för att inte bränna huvudet. Dock så brände jag hårbotten första dagarna. När vi försökte pruta för taxifchaffören varje dag, när vi kom tillbax till hotellet efter en dag på stranden och sov eftermiddag. Vaknade några timmar senare, fixa oss gick ut och käka sedan tillbax till hotellet för alkohol sen grabbarna grus. Jag saknar varenda minut vi var där.
Det var så avkopplande allt där. Vi hade det så bra.
Jag tjattar mycket om Napa i know. Men och de kommer jag fortsätta att göra.

Allt var perfekt i Ayia napa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0