Söndagkväll tillsammans med gänget

Sista avsnittet av Solsidan ikväll, sorligt. Det som är bästa svenska serien ju. Ska hem till Kim om dryga en timma och träffas där och se det tillsammans. Vad ska vi nu göra varje söndag när inte solsidan går? Kolla på någon annan serie? Något måste vi se till att göra. Söndagar är ju ganska så tråkiga, därför är de trevligt att ses på söndag kvällen. Får inte glömma att de är BB ikväll oxå. Nicky ska ut, snälla hoppas han röstas ut.

Annars sitter jag och googlar runt på tatueringar. Ja, det ska bli en till. Jag borde inte börjat med att göra en för nu är jag fast. Nu vill jag bara ha mer och mer. En till ska de bli iaf, funderar på armen. Är så äckligt sugen på det nu, älskar tatueringar och kommer ALDRIG få nog av det. Nu vill jag ha en engelsk text. Jag har gjort svensk, latin och blommor som betyder nåt. I wanna celebrate and live my life är ju kom ja på heheh. Men en engelsk ska jag iaf ha.

Någon som vet en grymt bra hemsida med texter? Vill ha lite råd :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0