SÖNDAG






Gårdagen började inte så värst bra om jag ska vara ärlig. Jag var fly förbannad i början på kvällen på allt och alla. Jag är less på människor, på människor som inte kan höra av sig eller hålla de dom lovar. Här har man bjudit över vänner som man umgås mest med och pratar mest med. jag förstår om man redan har något uppbokat sen veckor tillbax. Men jag avskyr att folk kommer i sista minuten, dagen innan , timmen innan. Igår var fan sista ggn jag tog tid till att höra av mig till folk som faktist inte ens bryr sig ett skit. Snälla Emelie ska inte vara så snäll längre, måste lära mig att sluta vara för snäll mot folk som inte bryr sig om mig. Men jag var glad att dom som kom över igår höll de dom lovade och vi hade en riktigt kul chill kväll!

Nu ska jag sluta vara så bitter och bli lite glad. Ikväll kommer bästa gänget över för Solsidan och så ska Elin & jag käka något tillsammans.
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0