Sjuuuuuk

Idag flyttar jag in till min farmors lägenhet och bor där i 2 veckor. Det kommer bli mys. Dock väldigt ensamt att bo där själv, det är första ggn jag gör det tidigare har jag haft sällskap.

Är hemma och är sjuk nu oxå, tuppen upp (Y) Hade feber igår kväll, idag känns de bättre. Men den där jävla halsonten och snuvig de försvinner aldrig. Jag MÅSTE se till att bli frisk till helgen. Sanna Carlsson fyller 20 och de ska firas stort. Med alkohol såklart och ett givet krogen besök när vi bliviti lite runda om fötterna. Fredan då händer de grejer, min plan var att bjuda över lite vänner för chill? Eller något liknande, så får hoppas att jag är lite piggare då oxå. En tacos kväll skulle ju faktist vara hur mysigt som helst :)

Planerna idag är mest att ta de lungt. Packa grejer till lägenheten bara och annars har jag laddat upp med en massa two and a half men avsnitt på datan så de kommer jag spendera denna dag/kväll med förmodligen. Ska börja OC marathon imorgon tänkte jag. Finns tyvär inte så mkt att göra när man är sjuk.. :(

Nu kom våran sötaste Tarzan in i rummet och la sig under täcket bredvid mig, världens sötaste Chiuahua ♥'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0