LÖNINGHELG

Idag hurrar alla för att dom fått sin lön, jag hurrar oxå. Dock blev de alldeles för lite pengar för de blev alldeles för lite jobb under februari. Så för mig gäller de att spara pengarna, alltså inte festa eller shoppa. Löninghelgen går alla ut men jag har beslutat att vara hemma. Känner inget sug på alkohol eller fest och inte ens krogen. Ikväll ska jag käka american pizza med pappa och Linn. Ska nog även vara taxi ikväll, lite pengar skadar ju aldrig. Imorgon tänkte jag ha en spa dag. Ansiktsmask och en massa sånt och bara vara med mig själv. På måndag börjar jag jobba med Natta på john bauer ska bli trevlans! 3 veckor är det jobb, awesome.

Så under april kommer de nästan bli en vit månad. Nästa helg dock krogen i Västerås med Elin. Dom 3 helgerna efter de blir lugna sen är de ju påsk vilket jag hoppas på en bananas kväll med damerna från norge och karlskrona. Därefter väntar 48 timmars kryssning med Elin. Kryssningen kan nog bli sjuuukt sjuukt bra och sliten. :)
nu ska jag blåsa håret för sedan möta upp min älskade vän Helen. Om en månad är de dags, känner lite pirr och nervösitet. Att bli gudmor till hennes barn är helt fantastisk.

Just de apropå shopping. Emil den jäkeln är nere i Ullared hela helgen. Om jag är avundsjuk? En anning. Har sagt åt honom att han borde handla en väska till mig, de kommer han definitivt inte göra men man kan alltid hoppas ;)

Gör han de så är han bäst. Fast det är han redan iaf.
.

Emil i sommras på midsommarafton hemma hos tvillingarna Ehrlin. Även min födelsedag var de.
Och den var bra. Kunde inte ha haft en bättre midsommar, de va absolut en av dom trevligaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0