"Emelie du är min idol"

Gårdagen var kul. Vi startade upp allt hos Kim med Solsidan och Big brother. Hade de grymt trevligt med allihopa. Åh jag är så glad över att jag har er. Hoppas ni förstår att ni alla betyder sjukt jäkla mkt för mig. I love you all.
Efter alla program började vi röra oss hemåt. Jag, Elin och Jessika satt i min bil. Oscar och Viktor börja hålla på och skulle tävla och skoja lite med mig. Till en början va de kul sen så tyckte ja de blev jobbigt, så jag bestämde mig för att backa och köra mot enkelriktad, vilket man inte får (jag vet) Då kom grabbarna från andra hålet, (rätt håll) och körde mot mig. Hahahah dom börja hålla på och driva med mig o ja jag vetefan. Jag chockade iaf dom lite senare, dom tror alltid att ja aldrig skulle våga göra de bla bla. Men de gjorde jag igår. Kände mig som en av grabbarna igår hahaha. Sjukt svårt att förklara men ni fattar nog säkert.. eller ? 
De som jag blev så glad över sen var när ja fick mess av Oscar att jag är hans idol. Tack gubben det värmer ;)




gillar er mina muppaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0