RIGHT NEXT TO YOU



Nyss hem kommen ifrån min pappa. Har blivit firad några dagar i förväg, för familjen drar till mallorca på fredag. Och på lördag är det min födelsedag. Då ska jag bjuda mina fina vänner på tårta :) 21 år, känns jobbigt att vara 20 + nu. När jag hellre kan stanna kvar på bara 20. Jag får ju göra allt nu så är sjukt nöjd. Fick iaf dammsugare och en massa annat skoj till man flyttar hemifrån så de behövdes verkligen.

Det här jävla piss vädret gör mig irri. Och det får mig bara att längta mera till cypern. Fasiken vad jag vill åka nu!!!

snart dags för sängen, imorn börjar jag min första dag på jobbet inom hemtjänsten. 7 veckors jobb. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0