ORKA.

Det är så irriterande med själviska människor. Som hela tiden bara tänker på sig själv, när dom inte har något annat att prata om än sig själv hela tiden. Det är inte en riktig vän.

Killar med alldeles för bra självförtroende är sjukt avtändande, en kille som tror att han kan få vilken tjej som helst.. suck! Varför bete sig på det sättet? Varför ska dom bevisa en massa för?

Den perfekta världen. Vi lever ständigt i en perfekt värld, och jag förstår inte varför man hela tiden måste se så perfekt ut. Man måste ju vara smal för att någon ska tycka om en? Är det inte så? Man måste se ut på ett speciellt sätt ut annars får man kritik. Folk kritiserar andras utseende konstankt, varför? Låt människor vara hur dom vill! Och varför ska det ständigt handla om utseendet. För det är ju exakt så det är! Allt handlar om det, vad hände med att de är insidan som räknas? Nej men de är ju det som är grejen, de verkar inte vara någon vettig människa på denna planet som tänker så. Killarna tänker bara med k********en. Det här stör mig mest av allt att folk verkligen tänker så. Ush för alla människor. Om alla bara kan vakna upp och inse att det inte är allt, det finns så mkt andra saker som är viktigare att bry sig om här i världen. Lär dig att älska dig själv (ska jag säga) och bry dig inte om vad andra tänker. Nobody is perfect!



jag är så långt ifrån perfekt som man kan bli, men mina vänner älskar mig iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0