DRÖMMER

Nyss hemkommen från Sanna. Ikväll var jag och Sara där och chillade. Spelade yatzy, dippade grönsaker och hade det mkt mysigt. En lugn fredag helt enkelt. Sjuka tjejer ni är!

Och som vanligt så lägger jag mig i sängen med datan i knät och går in på ving, älskade ving får fan ta och dra ner priserna på ayia napa snart, för den 1 juli åker vi. Kan inte sluta tänka på hur underbart det kommer bli där. Dricka drinkar varje dag, festa varje dag, spåra, sola & bada. 3 singel tjejer i ayia! De säger sig själv att vi kommer ha grymt kul :)

nej nu ska jag ta och lägga mig och drömma lite till & tagga inför morgondagen som bjuder på lite pparty.
God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0