When i look at you i se forgiveness, i see the truth. You love me for who i am, like the stars hold the moon.

Spenderade idag nästan 2 timmar på Lager 157 med 2 fina damer. Jag köpte ett sommarlinne för 50 kr, vilket fynd! Men när jag kom ut ur butiken fick man inte så mkt sommarkänsla, MEN när det är rea då ska man passa på att köpa ju. De fick mig bara att sakna sommaren ännu mera idag. Pratat med en trevlig person om resor, vilket får mig att bli ÄNNUU MERA PEPP! Vill ha en fantastiskt sommar nu, vill slippa skrappa rutorna på biljävlen varje dag. Vill slippa ta på mig vinterjackan, vinterskor, när man kan ha skjorts, ballerinaskor och klänningar på sig.

Såja, tagga till sommar 2011. Tagga till utomlandsresan då också sen kanske Thailand? Sanna gör mig ganska sugen på att dra dit en månad nu när vi sitter och snackar :))) Nästa vinter tagga de oxå? Åh de finns så mycket jag vill göra! Ska fan börja spara riktigt mkt nu alltså, de måste jag om jag ska kunna göra allt de här!


Sanna Carlsson planerar 2011, och den ser jävligt bra ut. Puss



bruna tjejer vi va dåååå vaaaaaaaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0