WAKA WAKA

5 Timmar hos frisören, nu är jag sjukt fattig. Men blev grymt nöjd över resultatet, lite annorlunda, har aldrig haft så här rött förut, men en förändring behövdes verkligen! Träffade Natta en stund sen efter frissan, tog oss en runda på tuna park, systemet sen hemåt. Jag handla sjukt snygga smycken som ja bara älskar.

Ikväll sitter jag hemma vid datan och tar de lungt. Imorgon är det lördag med stort L. Vi ska dricka áwsome alkohol och fira dom 2 fina vännerna Oscar och Sofie! Det kommer bli helt stört bra med hela gänget som samlas hemma hos Oscar l 19, innnan de kommer tjejerna förbi mig en timme innan vi går mot Oscar.

ligger i sängen med datan i knät och taggar till lite med pirates of caribbean remix blir bara sugen på att öppna alkoholen som står i kylen och väntar på mig nu.


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0