efterlängtade söndag kvällen är här = SOLSIDAN!





I fredags var vi hemma hos Jessika och fira henne sen blev de harrys. Grymt trevlig kväll med tjejerna (:
Lördan blev de bakisdag hela dagen, Nettan sov kvar här så umgicks me henne sen var ja helt död hela dagen.
Mot kvällen var de fest igen planerat, fast blev dock inte som jag förväntade mig. Vi var inte så många och de blev nästan nyktert hela kvällen. Men de va jätte trevligt hos Viktor med dom som var med. Nybron sög balle, tänker aldrig sätta min fot där inne igen. Harrys är bäst!

Imorgon ska jag och Elin boka 100 procent party kryssning, ja är taggad till 10000000!
Om en timme ska jag hem till Oscar och träffa gänget igen, vi ska käka och titta solsidan ♥

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0