PENGAR

Jag har kommit på en plan.
Om jag ska kunna åka iväg i sommar med tjejerna, och till Thailand nästa vinter måste jag börja spara.
Ha en budget som jag ska leva på varje månad och hur mycket ja måste spara. jag måste börja leva snålt helt enkelt.

jag ska bla.

* Jag ska försöka ha en vitt månad de här året, inge alkohol, inge festande.
* Jag MÅSTE börja sola solarium mindre. Jag gör av med ungefär 200-500 i månaden på det.
* Sluta köpa onödiga saker, sluta köpa något nytt att ha på mig varenda gång ja ska ut..
* Börja ha lite mer myskvällar.
* Max festa 2 helger på en månad

Jag ska helt enkelt dra ner på de ja gör av mest pengar på. Festa, sola och shoppa.
Men sen i sommar ligger jag där på stranden och nästa vinter i Thailand  i det klarblåa vattnet, då är de värt det!

nu ska jag in i duschen, om 2 timmar får vi främmande för vi ska fira Tarzan, haha!
Gårdagen var ass kul, bilder kommer i veckan.

Puss


Kommentarer
Postat av: Helén Junttila

Du får gärna komma till oss och ha myskvällar :) Var ju ett tag sen som vi hade filmkväll nu. puss<3

2011-01-10 @ 16:12:47
URL: http://helenjunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0