LOVE HURTS

Blir lite sådär ledsen när jag hämtar upp min syster och hon berättar att de tagit slut med henne och killen.
Blir ledsen när jag ser hur ledsen hon är och stänger in sig själv på rummet och säger inte ett ljud.
Hon påminner så mkt om mig själv. Så gör jag oxå, när jag är sårad och ledsen vill jag vara för mig själv. Då stänger jag alltid in mig i rummet och ligger bara och glor. Pratar inte med någon, dom enda jag pratar med är tjejerna. Men ibland stänger jag av mobilen och vill inte ha kontakt med någon alls.

När jag ser hur hon mår så kommer jag själv ihåg hur jag mådde när de hände mig, jag grät i flera månader.
Kärlek kommer aldrig att vara lätt och det vet vi alla.

finns här för dig syster.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0