LET ME LOVE YOU

Helgen är fullt planerad in i minsta lilla detalj. Älskar helgerna när dom är uppbokade med en massa festligheter. Ska ut med tjejerna på fredag och fira Jessikas 20-årsdag! Det kommer bli riktigt skoj. Lördag ska de drickas ännu mera alkohol, shotta och en massa. Vi ska samlas allihopa hemma hos Viktor och förfesta sedan Harrys! Erik åker hem på måndag igen till Boden så ja tyckte att vi skulle festa en ggn nu innan han far hemåt igen :( Ser fram emot den här helgen, den kommer bli bra, det vet jag.

Funderar på att åka till Sara snart, vill träffa henne, krama om henne och bara vara med henne och givetvis festa hehe! Funderar på att dra ner dit nästa helg. Beror på pengar och annat oxå annars ska jag försöka ta mig ner till henne :)

Innan jag åkte hem från sofie och alla så gick killarna igenom min bil, den ska nämligen besiktas om en månad. Ärligt är ja lite skraj, dom sa att de va lite saker som behövdes fixas.. INTE OKEJ! Min älskade pärla.

Nää ska nog kolla lite solsidan nu sen sova, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0