HEY, THANKS FOR A AWESOME NIGHT!




Igår var det bio, Love and other drugs. Superbra film och sjukt rolig men lite sorlig oxå.
Det var en jättetrevlig kväll, skrattade så jag nästan grät när vi satt och käka ming. Gillar dom här människorna.
Det här måste vi helt enkelt göra om snart igen, en vit helg kör vi på bio och mat igen eller något tycker jag. Tror alla på ming tyckte vi var sjukt jobbiga. Jag hade sjukt mkt energi och skrattade åt allt kände jag, jag var på sånt toppenhumör igår att jag bara ville få ut mig allt, jag var flummig.
Efter bion drog vi hem till sofie och dom en stund, skicka störda sms och gick igenom lite gamla bilder haha.

Tack för gårdagen mina fina vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0