EVERYTIME



Varje gång jag lägger mig i ett solarium får jag skuldkänslor. Jag blir arg på mig själv att jag tillåter mig sola ens när de är så fruktansvärt farligt och man kan få canver av det. Cancer är inget att leka med alls. Jag vill inte få cancer, jag vill må bra.

När jag jobbade idag och var på sjukhuset så kom de fram en "dam" som jobbade där och sa att jag var jättebrun och fråga om jag nyss varit utomlands. Då svara jag nej, de är solarium. Då tittade hon på mig argt, och sa åt mig att genast sluta sola. Då lyssnade jag för första ggn någonsin. Hon börja berätta om kompisar till henne som gått bort i cancer. Jag måste sluta, eller jag måste iaf dra ner på de här. Köpa brun utan sol istället!

Hon fick mig verkligen att tänka efter. Jag måste sluta.

Kommentarer
Postat av: caaaarro

Värsta bra kvinna! haha ;)

2011-01-31 @ 15:57:25
URL: http://caaarroew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0