Dag 09 - Tio saker ni inte visste om mig

Funderar lite över saker ni inte visste om mig, svårt, mycket svårt. Jag är ju ganska öppen och är ju duktig på att prata mycket, känns som alla redan vet allt om mig. Men jag gör givetvis ett försök .


1 - Jag har en hemlig blogg, där jag skriver ut min ilska över saker och ting. Den har lösenord.
2 - När jag var liten hade jag ett gosedjur, en grå katt som jag hade jämt när jag sov.
3 - Jag färgar håret 1 ggn i månaden
4 - När jag var yngre var jag kär i fotbollsproffset Henrik Larsson.
5 - För några årsen skar jag bort ett stort födelsemärke som jag hade på kinden.
6 - Jag har varit med i tidningen om mitt yrke när jag gick 1 året på gymnasiet.
7 - Jag sover på den vänstra sidan i sängen, alltid.
8 - Jag har aldrig varit på en strippklubb. ( I sommar när ja är utomlands ska VI fan hitta en killstrippklubb)
9 - Jag kan göra nå stört ljud med tungan, som hela familjen stör sig på.
10 - Jag rökte för första gången när jag gick i gymnasiet..

Sämsta grejerna och inget speciellt heller, får duga.




Oh herregud, städtanten Emelie Dahl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0