LÄNGTAN EFTER VÅR/SOMMAR

Vill ha vår. Vill ha långa sommriga klänningar på sommarkvällarna, vill ha jeanskjorts och linnen på dagarna i den stekande hetan. Vill köpa massor med nya vårkläder.

Shit vad jag längtar tills värmen kommer, vill att våren och sommaren ska vara här nu. Vill spendera sommarkvällarna på djurgårn och grilla me vännerna, vill ligga och sola vid stranden och bli brun.
Ligger och googlar runt på kläder, jag är helt galen i leopardmönstrat. Mina leopardskor, väskan och nu en skjorta från HM som jag köpte idag. Men galet så snyggt det är!

Längtar efter..




grillkvällar på djurgårn



Badning i poolen dom där heta sommardagarna



Att äntligen börja använda snygga brillor



Festa med en massa fina vänner



Men framför allt brun. Fräcknar är de finaste som finns .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0