LISTEN TO YOU'R HEART

Camade och pratade i mic för första gången idag med Eve. Thea fick jag oxå se i camen tillsammans med Eve. Det kändes bra, jäkligt bra att höra deras röster dessutom och få höra hur dom mår. Fick även glada nyheter som gjorde mig lyckligt glad. Sara messar jag med och ringer och uppdaterar henne om allt som hänt i stan. Hon mår bra, det gör mig glad att dom alla mår bra.

Ibland kan det göra så otroligt ont när man har vänner som bor långt fort, man saknar dom så fruktansvärt mycket bara. Är så glad över att det finns telefon och dator.



Pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Evee

puss på dig emelie <3<3 snart ses vi:)

2011-02-04 @ 00:35:53
Postat av: Thea

Saknar oss <3

2011-02-09 @ 17:33:41
URL: http://iknowalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0