I think I never will get over it

Februari är för mig en riktigt skitmånad. Alla hjärtans dag har jag bara vidriga minnen ifrån. Den dagen avskyr jag så fruktansvärt mycket. Alla hjärtans dag är ändå så jävla överskattat, dom borde ta bort den huvudtaget, ser inget positivt med den dagen tyvär! Det borde finnas en sån där tidsmaskin, så vi kan spola förbi hela februari månad och fort som fan gå in på Mars. Mars kommer bli bra, april, maj, juni och juli kommer oxå bli bra, men dom kommer bli jäkligt bra.

Alla har en dålig dag ibland, idag var en sådan. Eftermiddan fram till nu är totalt piss! Hade de så jäkla bra tidigare idag med bästa Sanna, vi skratta, luncha och simmade. Riktigt skönt var det. Efter de bara kom det. Mitt dåliga humör, tankar som forr fram och tillbax hela tiden.

MEN, jag har lördag att se fram emot, jo vad händer ? ALKOHOL = FEEST! Vill ba köra nuuuuu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0