I REMEMBER

Gårdagen var trevlig! Fick träffa 2 personer man inte träffat på 2 år? Man umgicks med dom på the old time. Per-axel och hans flickvän Julia var hemma hos Kim. Perra är som vanlig, han drar alltid likadana skämt och man skrattar alltid när man träffar på honom. Det fick mig att sakna dom när man umgicks med bla dom och en massa för några årsen, gud vad kul vi hade! En reunionen är vad jag vill ha, shit vad kul det skulle vara :)

Då var det alltid bönder festerna som gällde. Stora Sundbys fester i deras stugor där ute, de spårade alltid. Polisen kom dit en ggn minns jag, de va stört. Dom tog all alkohol och dagen efter i ekuriren stod de att det var den värsta festen dom varit på, dom har aldrig setts så mkt alkohol på någon fest tidigare, haha de va lite väl överdrivet. Och så var de ju Näshulta oxå, dom festerna var alltid så roliga. Älskar folket som bor ute på landet, dom har humor. Hatar folk som är så stela och inte kan skratta eller ha kul, stroppiga människor kallas det.

Om 2 timmar ska jag bege mig till min kära barndomsvän Lisa Classon i Frövi. Ikväll är de lite fest där, ska bli riktigt kul, och de ska bli kul att träffa annat folk och inte festa i Eskilstuna faktist.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0