TANKAR.

Veckan har varit jobbig och stressig. Jobbiga känslor på jobbet efter att en vårdtagare jag tyckte väldigt bra om gick bort i veckan. Det fick mig att inse att jag måste vänja mig med sånt. Jag som har så lätt för att börja gråta hade kunnat gjort det på jobbet. Jag måste försöka att hålla alla känslor inne i mig och släppa ut dem när jag är hemma. Andra dåliga besked från sjukhuset.. du klarar det här ♥

Känner iaf att helgen kommer väldigt lägligt. Har 2 studieenheter kvar på psykologin att göra sen kommer jag kasta skiten. Tråkigaste ämnet jag någonsin har pluggat.
Film och mys med Sebastian imorgon kväll. Erikslund med tjejerna på lördag och handla julklappar och kvällen blir det film och mys med gänget.

btw så längtar jag så fucking fruktansvärt mycket efter er, Sara, Thea, Eve och Sanna.
Reunion 25 december ♥




Kommentarer
Postat av: Eve

Love you all<3

2011-12-18 @ 21:24:40
Postat av: thea

Puss

2011-12-20 @ 15:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0