NY VECKA, NYA MÖJLIGHETER.

Efter att ha haft en urmysig och lugn helg så är jag utvilad till max. Satt och gjorde klar sista enheten fram till kl 23 igår kväll och jag hoppas jag blir godkänd på den nu. Nu har jag istället plockat fram min psykologi bok som jag ska spendera i stort sett hela min vecka framför. 6 studieenheter på 7 dagar. Fyfan. Efter jobbet måste jag plugga, innan jobbet måste jag plugga, hela jävla tiden måste jag plugga. Ursäkta språket men jag är så otroligt less på att plugga. Typ 6 månader kvar sen är jag utbildad UNDERSKÖTERSKA!

Julklappar har jag inte inhandlat en enda. Vill åka till erikslund i helgen och shoppa. Vill mina tjejer med dit kanske? I hope so!

Nu ska jag dejta psykologi boken, duscha sen till gruppboende nyfors, demens våning 5 för ett kvällspass. Åh dem är så söta vårdtagarna på den våningen. Dem är så fina och rara. En äldre man igår när jag jobbade sa att vi bodde ihop och han ville pussa mig. Hahah asså... kände väl kanske inte att han direkt var min typ av kille ;)

älskar mitt jobb!


Kommentarer
Postat av: LOUISE

VI VILL ÅKA TILL ERIKSLUND!!!! MEN NU I HELGEN?

///// CHESSE OCH LAKI

2011-12-12 @ 12:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0