JULDAGEN - BILDER











Juldagen spenderades med fin fina vänner. Först hos Sanna, sen en sväng till granberg och till slut efterfest hos grabbarna på kriebsengatan och övernattning där.

Personen som spårade mest var ju helt klart Johan som ramlade på bordet i vardagsrummet så hela skiten gick sönder. Flaskor och allt ramla på golvet och deras "gräsmatta" var fullt med alkohol på. Johan han låg kvar på bordet och bara skrattade.

Kvällen var grym och jag vaknade upp med jobbigaste baksmällan på deras soffa igår. Käkade frukost med Chris på subway och åkte hem och sov hela dagen.

Lite senare idag blir det sola, och ett besök på tuna park för shopping OCH jag ska köpa min drömväska idag. Tänk att en väska kan göra mig så fruktansvärt glad.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0