JUL, JUL, STRÅLANDE JUL.

Har precis kommit ut från duschen efter en grymt skön solning på solcity i 18 min. Bästa solariet!
Är lite halvt stressad över att jag inte är klar med alla julklappar än. Och jag har inte ens slagit in dem som jag faktist har köpt, illa! Som tur är så är det inte jul förän om 5 dagar. Blir att fira julaftons dagen hemma hos morbror min med mormor, morfar och alla vi här hemma. Kl 15.30 börjar jag jobba fram till 21.15 så efter jobbet åker jag till pappa min för att fira med alla på hans sida.

Känner fortfarande mig som ett barn som älskar julafton. Typ ass lycklig när man vacknar på morgonen o vet att man ska öppna massor med paket hela dagen. Favoriten under dagen är ju självklart kalle anka kl 15.00. Detta år får jag se det på jobbet, men det gör mig ingenting. Sjukt bra betalt under julen, + att jag tycker om mitt jobb.

Juldagen spenderas med ett långt jobbpass mellan 07.30-20.30. Efter det ska jag äntligen få träffa mina saknade brudar hos Sanna för fest med dem och massa andra. Kan inte bli bättre! Hahah förra årets juldagen var ju helt awesome. Shotta gärnet med tequuiiila då och hamna på efterfest på bellmansplan hos bästa killarna.

Snart blir det jobb som ledsagare i några timmar, det är min näst sista vecka som ledsagare sen är det gruppboende, hemtjänst och intensivt plugg som gäller.





Farmor och jag förra julen, bästa farmor.

Kommentarer
Postat av: Hemlig

Got 2 Lov U <3 <3

2011-12-19 @ 19:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0