A GOOD FRIEND






Har en efterlängtad träff med den här fina vännen imorgon. Har inte träffat Johanna sen vi käkade på ming palace för några veckor. En vän jag har känt sen jag gick i 8an tror jag? Alltid positiv och glad över allt. Sällan hon är ledsen. Hon har alltid varit en stöttande vän genom allt! En vän man kan lita på. Vilka sjuka dagar vi har varit med om, glömmer aldrig den dan när jag hon och Calle var på pasta huset för.. 5 år sen kanske. När jag halkade och tappa hela pastan och fick den över mig. Hahaha hur visste halva stan det sen tror ni? Johanna såklart ;) och dessutom är hon min bästa frisör som alltid har färgat mitt hår sisdår 300 ggn om året.

du är bra. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så söt. PUSS PÅ DIG<3/J

2011-12-27 @ 22:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0