BITTER TJEJ

Kunde ha haft roligare planer idag känner jag. Gör fan inget annat än att sitter och försöker plugga. Jobba gör jag också lör,sön och måndag. Tisdag ska jag ta bort tillgängklighet för att plugga. Fuck this. Orkar inte idag är jag riktigt bitter känner jag. Inte nog med det så är det så mycket annat runt omkring får mig på andra tankar. Famijen, vänner och tjaffs. Stress är det enda just nu och jag skulle göra vad som helst för att åka långt bort nu. Orkar inte försöka ställa upp för alla hela tiden men de slutar ju iaf att jag får skiten. Orkar inte tjaffsa om idiot människor i stan...

Drömde faktist om ayia napa inatt. När ja var där förra sommaren med Sara, Thea och Evelina. Och Sanna och 3 andra brudar kom ner till oss. 2 härliga veckor. Åkte iväg och släppte alla känslor som fanns här hemma och glömde bort dem. Drömde när vi alla satt ute på balkongen med killarna från kalmar. Skit taggade på att gå till grabbarna grus. Alla satt och sjön, och norge boysen sjöng Dynamite, som blev napa låten för mig. "I wanna celebrate and live my life" Får såna ryssningar varje ggn jag lyssnar på låten.

Börjar bli trött på att komma hem och lägga sig i sängen själv. Har varit själv i 2 år snart och en pojkvän skulle inte vara fel. Singel livet är inget jobbigt, jäkligt nice men jag ser på folk som är så otroligt kära. Och det slog mig att jag inte har varit kär på 2 år. Sådär kär att man är helt galen i den man är tsm med och det finns ingen annan man ens kan tänka sig. 2 år känns som en evighet. Jag måste sluta kolla på romantiska filmer och inbilla mig att det finns killar som dem är i filmerna.




Ayia napa 2010. Tycker om er.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ayia fucking napa! Det var två jävligt roliga veckor. Haha fan vad kul vi hade när vi precis kommit hem från stranden och skulle sova, och du hörde aldrig nått hahahahah åhh vad jag saknar det där, det var två veckor jag alltid kommer minnas:) <3

2011-12-08 @ 12:58:01
Postat av: EMELIE

hahaha!! Jaa Eve jag älskar våra stunder på hotellet när ni snacka på och jag hörde inte ett piss. Eller den natten du gick själv hem och stockholmarna hittade dig vid poolen och när du la in mobilen i kylen, ja dör! Åh jag håller med. Kommer aldrig glömma, så jävla bra ni är. Vi ses snart, längtar efter er alla <3

2011-12-08 @ 13:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0