BEST OF 2011! JANUARI - DECEMBER.

JANUARI


Året började med ett krogen besök på nybron med syskonen duvelid.




Jag bestämde mig för att färga håret till rött. Blev utgång på harrys med dessa finna människor. Vi firade Oskar och Sofies födelsedag.



Jessikas 20 års fest!!!!

FEBRUARI

Började månaden med förfest hos Viktor, sedan harrys och till sist efterfest på bellmansplan.





Födelsedags fest för Oskar i frövi och födelsedags firande för kim! Och daniels adams ray på harrys med tjejerna.

MARS



20 års fest för sanna. middag och en jävla fest. Shotta och dansa hela kvällen!


Bjöd över lite vänner till farmors lägenhet när jag bodde där i 2 veckor för alkohol!


Girls night out!!

APRIL


100 % party i västerås med elin!

Störd utgång med tjejerna. En kväll som börja lungt men slutade med shotar och alldeles för mkt pengar på krogen. Elin och jag köpte mat efter krogen, tog en taxi till bellmansplan och efterfesta där. Sista timmarna var rejält suddig för oss...


Spårad tjejkväll med förfest hos Jessika först och sedan nybron!


Åkte på 100 % party kryssning med Elin i 48 timmar. Heeeeelt sinnessjukt bra kryssning!

MAJ


Utgång på gamla lotus, shottade tequila och förfest hos Elin!

Förfest hemma hos Natta sedan ett krogen besök!

JUNI


Grym 20 årsfest hos Emil. Måste säga att den här bilden är min favoit bild ;)

Förfest och sedan nybron med detta gäng.

På studentkvällen efter allt firande för Sofie och Anna drog vi till ågren och förfesta och gick ut på royal som sluta med efterfest sent in på morgonkvisten..



Grym midsommarafton med härligt folk!

JULIIIIII



bästa på sommaren. Ayia fucking napa i en vecka med Marre, jessika och elin. Vi festa, drack gott och åt god mat, sola, bada och hade det för jävla bra. ♥

20 års firande för SARAAAA!

20 års firande för EVEEE!!!


haha en kväll jag aldrig glömmer. varmt som in i satan i helenas lägenhet. Fick besök av idioter från stockholm som körde fulla hem på natten. Sluta med att jag och Elin drog till bäckman där alla var och stanna där!

AUGUSTI

Sara styrde upp förfest på åfesten hos henne. Sluta med ett besök på harrys som jag knappt kom ihåg. helt störd kväll!


grym onsdags utgång!


Det skulle ha varit en lugn kväll med film och mys. Men såklart blev det en oplanerad och spårad krök kväll hos killarna!


Förfest i farmors lägenhet, sedan björn rosenström och efterfest på kriebsengatan.

SEPTEMBER

100 % party kryssning med marre. Träffa sjuka människor och festa i 48 timmar.



Fest hos helenas kompis och de sluta med efterfest hos helena !



Festade med Johan och Max en hel del. Först hos helena, sedan viktor!

OKTOBER




Jessika hade en grymt bra inflyttningsfest!!


Alkohol en lördag kväll med brudarna.

NOVEMBER

Halloween kvällen!




Johanna fyllde äntligen 18 år. Förfest med en jäkla massa folk hos chris. Taxi ner till stan, och sedan brasseriet. Haha grymt bra kväll som sluta med övernattning på kriebsengatan.

Drog iväg på 100 % party kryssning igen i slutet på månaden med Helena, Jessika och Marre! Bilder finns inga på datorn tyvär.

DECEMBER


Månaden började med en spårad kväll. Girls night out. Fylletårar och jag vet inte vad. Säg något som INTE hände under kvällen. Sluta som vanligt med efterfest på kriebsengatan.


Körde på 2 vita helger. Och så blev det julafton med min käraste och fina familj och ett jobbpass på kvällen på bästaste jobbet och våning 3. Sen kom juldagen....








Jobbade 13 timmar i raken. Skynda mig för att träffa tjejerna som var back in town again. Fest hos Sanna, sara, jag och eve drog vidare till granberg och de sluta med efterfest på kriebsen. Kvällen började bra och slutade bra med bästa sällskapet och övernattning med mysigaste sällskapet.
Allt bara var så bra.

Tack fina vänner, familj och arbetskamrate för ett grymt bra år! Med både bra dagar och jobbiga dagar. Lärt känna så otroligt bra folk.
Nu ser jag fram emot en jädrans bra nyårsafton med järngänget. Kl 16.00 imorgon så kör vi igång!

ni är bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0