22 DECEMBER -

Fått julklappar från båda mina jobb den här veckan. Hur gulligt som helst. Det hade jag verkligen inte räknat med. Sött iaf! Har haft en mini julafton idag med järngänget. Julklappar och grejer. Woopa. Fick ju fan värsta jäkla fia med knuff spelet med shotar och grejer man kör med då som jag fick av några av tjejerna. Som säger finaste sakerna så det nästan kom en liten tår faktist. Hjärta, armband osv fick jag med. Tack brudar!

Ett two and a half men avsnitt nu sen sängen och sedan tagga inför jobb på bästa våning 3 imorn 15.00-20.30!
OCH.. Sara är hemma, Thea och Eve sitter på bussen nu och är hemma imorn. Nu känner jag mig så jäkla taggad inför juldagen, all in med fina ni!


funderar och tänker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0