Killar kommer och går, men sanna vänner består!

Legat och kollat på the hills marathon som vissats på mtv hela dagen. The hills är verkligen drama, varje avsnitt mellan alla vänner i serien. Och det får mig verkligen att tänka på att man aldrig ska ta en kille före en vän. Har man ett förhållande så ska man inte vara allt för bunden. De här har jag nämnt tidigare i bloggen men jag tycker det är så fruktansvärt viktigt att man inte glömmer dom som ställer upp där för en mest, vännerna. Mina tjejer. Självklart är de mysigt och vara kär och så vidare, men ändå.. man vet aldrig hur länge man är tillsammans med en kille, ens vänner finns där oavsett vad om man inte skiter till det med dom. Och att man lär sig vilka ens riktiga vänner är, dom som inte ljuger, sviker en och pratar skit bakom ens rygg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0